OD PRYWATNEGO WŁAŚCICIELA: DOBRZE UTRZYMANY, ODPORNY NA ZIMĘ I SAMOWYSTARCZALNY MINI-LINER W NAJLEPSZYM/PEŁNYM WYPOSAŻENIU, NIEPALĄCY, BEZ ZWIERZĄT DOMOWYCH
+ bardzo kompaktowy i zwrotny trzyprzedziałowy mini-liner (tylko 6,67 m długości, 2,30 m szerokości, 2,90 m wysokości) w sprawdzonej jakości Niesmann+Bischoff
+ Przejęty w 2016 r. z przebiegiem 42 tkm z pierwszej ręki, ponownie zmodernizowany pod kątem eksploatacji zimą i samowystarczalności oraz bardzo intensywnie serwisowany i konserwowany przez cały czas.
+ W pełni serwisowany co roku w najlepszym niemieckim autoryzowanym warsztacie Fiata z pełną kontrolą, wymianą oleju i wszystkich filtrów itp.
+ Bardzo wytrzymały silnik wysokoprężny DUCATO o pojemności 2,3 litra (oczekiwana żywotność przy dobrej konserwacji i pielęgnacji znacznie przekracza 500 km)
+ 100% niezawodności: w ciągu ośmiu lat i ponad 80tkm ani jednej awarii / usterki
+ Bardzo niskie zużycie paliwa wynoszące zaledwie ok. 10-12 litrów/100 km (w zależności od stylu jazdy), średnie zużycie własne ok. 10,5 litra
+ Silnik i podwozie w doskonałym stanie, nadwozie naturalnie z oznakami zużycia związanymi z wiekiem po 16 latach
+ Bardzo solidne nadwozie z aluminiowymi ścianami na zewnątrz i wewnątrz
+ Biała kabina, reszta nadwozia w kolorze jasnoszarym/niebieskim
+ Bardzo przestronny pomimo kompaktowych wymiarów
+ Układ dwupokojowy dzięki oddzielnej przestrzeni z tyłu (z zasłoną w razie potrzeby)
+ tempomat
+ Kamera cofania
+ Podwozie Ducato Maxi o ładowności 4,5 t = ponad 800 kg ładowności z dużą ilością miejsca do przechowywania
+ Schowki wewnątrz: duża szafa, wiele szafek ściennych nad tylnym łóżkiem, częścią wypoczynkową i kuchnią, 2 szafki dolne pod kanapą, 3 szafki dolne w kuchni, wewnętrzny dostęp do schowków w podwójnej podłodze
+ Zewnętrzna przestrzeń do przechowywania: zewnętrzny dostęp do schowków w podwójnej podłodze
+ Olbrzymi tylny garaż z dwojgiem drzwi (odpowiedni dla dwóch dużych 29-calowych rowerów elektrycznych i różnych nieporęcznych przedmiotów), oświetlony, z prysznicem na zewnątrz i gniazdem 220 V
+ Duża przestronna kabina prysznicowa z dużą ilością górnych i dolnych szafek
+ ODNOWIONA: kompletna podłoga PCV w łazience + toaleta kasetowa = łazienka jak nowa i bez pęknięć w podłodze typowych dla starszych pojazdów
+ ODNOWIONY: mechanizm blokujący drzwi wejściowe
+ Podwójne opuszczane łóżko (190 x 130 cm) z przodu, duże pojedyncze łóżko (220 x 100 cm) z tyłu
+ Fotele kierowcy i środkowa narożna grupa siedzeń z Alcantary
+ Najlepszy kamper całoroczny: w 100% odporny na zimę dzięki rozszerzonemu ogrzewaniu ciepłej wody Alde z ogrzewaniem podłogowym, ścianom pokrytym aluminium, przedniej rolecie, wstępnemu ogrzewaniu silnika, ogrzewaniu silnika, podwójnej podłodze i oponom zimowym Michelin 225/75R16 (przód 4 mm, tył 8 mm)
+ mrozoodporny 100-litrowy zbiornik świeżej wody + zbiornik na ścieki w podwójnej podłodze
+ zmodernizowana klapa rewizyjna ułatwiająca konserwację układu ogrzewania
+ UPGRADE 2010: najwyższy komfort jazdy dzięki pełnemu zawieszeniu pneumatycznemu przedniej i tylnej osi GOLDSCHMITT za 6 475,00 € w tamtym czasie (zgodnie z oryginalnym paragonem, dziś kosztuje około dwa razy więcej)
+ ręcznie wysuwane tylne stabilizatory
+ ODNOWIONA: lodówka Dometic Absorber, 96 litrów z zamrażalnikiem
+ 3-palnikowa płyta grzewcza
+ piekarnik gazowy
+ Roleta przedniej szyby i system zaciemnienia kabiny i wszystkich okien
+ Otwierane okna dookoła i luki dachowe z moskitierą
+ Duży luk dachowy Heki II z przodu, dwa kolejne luki dachowe w łazience i nad tylnym łóżkiem
+ Markiza przeciwsłoneczna na całej długości pojazdu
+ Przyłącze gazu na zewnątrz
+ Elektryczny stopień wejściowy
+ Ręczna klimatyzacja w kabinie
+ TV i system Oyster SAT (plus ok. 15 cm wysokości pojazdu)
+ System nagłośnienia z dwoma głośnikami z przodu + Nad siedzeniami
+ System solarny 2 x 100 W
+ Skrzynia na butlę gazową 2 x 11 kg
+ ostatni serwis przy 126 042 km w 6/2024 z wymianą paska rozrządu
+ test szczelności od 08/2024
Różne:
+ tylny bagażnik motocyklowy/rowerowy 130 kg bezpłatnie w razie potrzeby (uszkodzony, ale w pełni sprawny, przewożona była na nim Vespa GTS 300, zdemontowana po zakupie eBikes w 2022 r.)